logo.png

Základní umělecká škola Brno, Vranovská

Hudební nauky


HN 2. A  úterý 14:40

odkaz na online výuku

HN 2. B středa 14:40

odkaz na online výuku

HN 2. C středa 18:05

odkaz na online výuku

6. a 7. 10. 2020
Zopakujte si v pracovním sešitě na straně 13 Tečku za notou. Na straně 14 a 15 se podívejte co je to Půltón a Celý tón a kde je najdeme. 
Probírali jsme 2/4 takt, poslechněte si v ukázkách typický tanec na dvě doby - polku.Který nástroj hraje polku ve druhé ukázce spolu s klavírem?
Na odkazy na ukázky stačí kliknout https://www.youtube.com/watch?v=8NKVEgXYth4    https://www.youtube.com/watch?v=SP77tobdqfE
https://www.youtube.com/watch?v=gJmXzWjt7uc
Ve třetím případě se jedná o světoznámou českou polku Jaromíra Vejvody, ovšem v brněnském provedení trampských kapel Karabina a Rowers :-)

13. a 14.10.
Přečtěte si na str. 16 - Stupnice C dur - skládá se z celých tónů a půltónů (mezi 3-4.stupněm a mezi 7-8.stupněm) Jak se jmenuje 1. a 5. stupeň - TONIKA a DOMINANTA Na str.17 si přečteme, které stupně ve stupnici tvoří základní akord, který hrajeme - Kvintakord.
Poslechněte si předehru Johanna Strausse Fledermaus (Netopýr) v podání dvou velmi populárních umělců :-) I přes hrozivě vypadající konec můžete zůstat v klidu, kocour Tom i tohle přežije :-)
https://www.youtube.com/watch?v=zuws6RCkkoI

20. a 21.10.
Křížky a béčka na str. 18 - NAUČTE SE JE! Na str. 20 - 23 dopište stupnice a názvy jednotlivých tónů - stupnice G dur, D dur, A dur, E dur;. Na str. 25 ještě můžete vyluštit Osmisměrku.
Poslechněte si, jak se dá na klavír hrát jinak, než jste asi zvyklí. Ale ani toto nejde bez cvičení, stupnic, akordů,...  :-) Klikněte zde 

3. a 4.11.
Tříčtvrťový takt. Vytleskejte rytmus na str.26 a doplňte rámečky dole. Zakroužkujte správné takty na str.27 dole. Dechové žesťové nástroje - str.28 - ty si poslechněte tady - ti pánové si dělají legraci, ale hrát umí výborně a určitě na své nástroje stále hodně cvičí!  :-)

10. a 11.11.
Tříčtvrťový takt a dechové žesťové nástroje - opakování (str. 26-28).  Str. 22 - předtaktí, str. 30+31 Dynamika. Úkol - str.32  Tady si poslechněte, jak se dá hrát na žesťové nástroje, o kterých jsme si povídali. Skladba se jmenuje Let čmeláka

18.11. 2.B + 2.C
Str. 35 . kvintakordy, str.36 kvíz a str.37 Tempo. Str. 38 čtyřčtvrťový takt. Úkol - stránku 34 dopsat a stránku 37 NAUČIT. 

24.11.   2.A
opakování na str. 35 - kvintakordy, str.36 kvíz a str.37 Tempo. Str. 38 čtyřčtvrťový takt. Úkol - str. 38 a 39 dopsat čtyřčtvrťové takty
25.11.   2.B + 2.C
opakování Označení Tempa na str. 37. Čtyřčtvrťový takt na str. 38 a 39. Triola na str. 40  a Ligatura na str.41. Dechové dřevěné nástroje. Úkol - doplnit písničku na str.43

1.12.   2.A
Opakování 4/4 takt str.38+39; Triola str.40, Ligatura str.41, Dechové nástroje dřevěné str.42, Písničková hádanka str.43. Úkol - doplnit stupnice a akordy na str. 44 - 47.  
2.12.   2.B + 2.C
 Kontrola a doplnění písničky na str.43. Stupnice s béčky na str. 44 - 47 ( Úkol - doplnit stupnice a názvy tónů ). Str. 48 - noty v basovém klíči. Str. 49 - Zpěvní hlasy.

8.12. 2. ABC Pololetní opakování od začátku sešitu. Úkol - str. 50 a 51 dopsat a doplnit. 

5.1.  2. ABC Pololetní opakování od začátku sešitu. Úkol - str. 50 a 51 dopsat a doplnit. Opakování - stupnice, kvintakord. INTERVALY  str. 54 a 55 ( = D.Ú., naučit názvy intervalů a jejich rozdělení na ČISTÉ a VELKÉ+MALÉ ). Bicí nástroje str.56
Poslechněte si koledu TICHÁ NOC zahranou na NEMELODICKÉ BICÍ NÁSTROJE 

12.1.  2. ABC 
INTERVALY str. 54, 55. Malá a velká tercie. Str. 57 Prima volta, seconda volta. Str. 58+59 Tříosminový takt. DÚ str. 60 - dopsat noty a taktové čáry.

19.1.  2. ABC INTERVALY str. 54, 55.+ malá a velká tercie - OPAKOVÁNÍ. Str. 61 Rytmické cvičení, s.62 Hudební nástroje, DÚ str.63 doplnit a napsat nástroje do skupin

26.1. 2. ABC Str. 64, 65 Obraty kvintakordu, str. 66 hudeb.nástroje - procvičování, str. 67 hud.pojmy a 6/8 takt, str.68 Noty a předznamenání. DÚ - str. 68 - doplnit.

3.2. 2.ABC  Stupnice a kvintakordy str.69. Intervaly na str.70. Otázky a pojmy na str. 71 a DÚ str. 72+73

10.2. 2.ABC Křížovka a kvíz na str. 72, 73. Str. 74 - mollové stupnice - přirozená /aiolská/, harmonická, melodická. Stupnice dur a moll se stejným předznamenáním. Poslechněte si 1.část z Novosvětské symfonie Antonína Dvořáka (když se vám bude líbit, můžete i celou... :-)  )

17.2. 2.ABC Stupnice aiolská, harmonická, melodická - Str. 74 a 75 - procvičování, stupnice moll do 3 křížků str. 76 - 79

2.3. 2.ABC Stupnice do 4 křížků a béček, durové i mollové.  Hudební názvosloví - opakování

9.3. 2.ABC Hodnoty not a pomlk, Posuvky, Takty, Nota s tečkou, Půltón - Celý tón, Půltóny ve stupnici, Kvintakord.  - Procvičování učiva

16.3. 2.ABC Stupnice - celé tóny a půltóny. Dur a moll stupnice se stejným předznamenáním. Kvintakord. Předznamenání, křížky a béčka. Str. 16 - 18
17.3. ukázka nástroje CINK (zvuk podobný trumpetě). A druhá ukázka - Richard Wagner předehra k opeře Tannhäuser

25. 5. 2.ABC B. Smetana: Vltava část Vltava začíná od 16. minuty
__________________________________________________________________________________________________________________________

 

HN 3.A  úterý v 13:50 odkaz na online výuku

HN 3.B  středa v 16:25 odkaz na online výuku

6. a 7. 10. 2020
Zopakujte si a naučte se Hudební pojmy, v pracovním sešitě na straně 6 a na straně 20. 
Probírali jsme dvoučtvrťový takt, poslechněte si typický tanec na dvě doby - polku. Odkazy na ukázky stačí zkopírovat do okna prohlížeče
https://www.youtube.com/watch?v=8NKVEgXYth4
https://www.youtube.com/watch?v=SP77tobdqfE
https://www.youtube.com/watch?v=gJmXzWjt7uc
Ve třetím případě se jedná o světoznámou českou polku Jaromíra Vejvody, ovšem v brněnském provedení trampských kapel Karabina a Rowers :-)

13. a 14.10.
Str. 16, 17 - Durové stupnice do 4#, str. 19 - obraty kvintakordu. Doplňte si stupnice na str. 12.
poslechněte si známou skladbu od V.Montiho: Čardáš. Uslyšíme, jak zní na housle, a jak na kontrabas. A pak ještě překvapení - elektrická kytara :-)
https://www.youtube.com/watch?v=fe2TXEAMzxo
https://www.youtube.com/watch?v=5n0qXSO7Z-Q
https://www.youtube.com/watch?v=o97zN9ZBuU0

20. a 21.10.
Opakování str. 24 a 25. Doplňte a napište úlohy na těchto dvou stranách.
Poslechněte si hudbu, kterou asi znáte z filmů, kde hlavním hrdinou je kapitán Jack Sparrow. Prohlédněte si přitom a zkuste pojmenovat hudební nástroje v orchestru. Klikněte zde  

3.11.
Opakování ze str.25. Na str. 26 a 27 INTERVALY  čisté, velké a malé. Úkol - str. 27 dole a Osmisměrka na str. 29
Tentokrát máme k poslechu úplně jinou hudbu - kytary a bicí nástroje jsou v populární hudbě běžné, ale podívejte se a poslechněte si, že i třeba na flétnu, nebo na klavír (klávesy) se dá hrát i něco jiného, než etudy, Bach, Mozart, atd... Odkaz na skupinu Jethro Tull je zde - ti pánové to umí skvěle a hrajou  takhle celý život. Ale určitě na svoje nástroje cvičili (a stále cvičí) i stupnice, akordy, atd...   :-)

10.a 11.11.
INTERVALY  čisté, velké a malé - str. 26 a 27 opakování. Str.30 - 3/4 takt, rytmický diktát. Str. 32 a 33 dech.žesťové nástroje. Str. 34, 35 mollové stupnice. Poslechněte si, jak úžasně se dá hrát na žesťové nástroje, o kterých jsme si povídali. Skladba se jmenuje Let čmeláka

17.11. 3.A Státní svátek (látka třetího ročníku z 18.11. - INTERVALY  čisté, velké a malé - str. 26 a 27 a mollové stupnice str. 34.  Dechové dřevěné nástroje str. 42, 43) 
18.11. 3.B  INTERVALY  čisté, velké a malé - str. 26 a 27 a mollové stupnice str. 34.  Dechové dřevěné nástroje str. 42, 43

24.11.  3.AB
Opakování intervalů - čisté, velké a malé - str. 26 a 27 Mollové stupnice Str. 34, 35. Úkol - str. 37, 38, 39 - dopsat názvy stupnic a tóny stupnic a přečtěte si dechové dřevěné nástroje na str. 42+43.
Poslechněte si symfonickou báseň VLTAVA z cyklu Má vlast od Bedřicha Smetany. Netradičně ne z koncertní síně, ale jak zazněla jednoho dne mezi obchody ve Vaňkovce....

2.12.  3. A  opakování mollových stupnic str.38, 39. Intervaly str .45. Kvíz na str. 46.  Úkol - křížovka na str. 47 a dopsat názvy intervalů na str. 49 
3.12.  3. B  opakování mollové stupnice str. 37 - 40. Dech.dřevěné nástroje str. 42, 43. Intervaly str. 44, 45. úkol - intervaly na str. 49.

8.12. 3. AB  Intervaly str. 49, tvorba intervalů od základního tónu nahoru i dolů. Čtyřčtvrťový takt str.50.  DÚ - přečíst Strunné nástroje na str. 52 - 53 
5.1.   3. AB   Pololetní opakování podle testu pro 3.ročník Poslechněte si koledu TICHÁ NOC zahranou na NEMELODICKÉ BICÍ NÁSTROJE 

12.1.
 3. AB Rytmické cvičení. Hudeb.názvosloví str.51 a označení tempa (metronom). Stupnice do 4b - str. 54, 55. DÚ na str. 56 dopsat stupnice a zakroužkovat kvintakordy.

19.1. 3. AB OPAKOVÁNÍ -  Stupnice do 4b - str. 54, 55, 56  kvintakordy. Procvičovali jsme kvintakordy Dur a moll, zmenšený a zvětšený.

26.1. 3. AB INTERVALY str. 57, procvičování. Str. 58 Transpozice

3.2.  3. AB Procvičování intervalů s pomůckou. Předznamenání stupnic. Transpozice na tsr. 58,59. Strana 60 Synkopa. DÚ - dopsat transpozici v E dur na str.59. 

10.2. 3. AB Transpozice a Synkopa - procvičování. Dvoupůlový takt. DÚ str 62, 63 Bicí nástroje - přečíst

17.2. 3.AB Mollové stupnice - aiolská, harmonická, melodická. NAUČIT STRÁNKU 64! DÚ dopsat a doplnit str. 65 - 68 • Poslechněte si ještě ukázky k bicím nástrojům: na melodii Pirátů z Karibiku a k tomu ještě jedna skladba pro marimbu a dva hráče, kteří to opravdu umí! B.Bartók: Allegro barbaro

2
.3. 3.AB 
Opakování po prázdninách - stupnice do 4 křížků a béček, durové i mollové

9.3. 3.AB Oktávy - rozdělení. Označení dynamiky a názvosloví. Nota s tečkou. Takty. Opakování učiva a procvičování

16.3. 3.AB Stupnice ( str.14 ) - celé tóny, půltóny, předznamenání. Dur a moll stupnice se stejným předznamenáním.

25. 5. 3.AB A. Dvořák: Symfonie č. 9 Z nového světa, II. Largo Druhá věta začíná v čase 13:10. Celá věta má cca 15min..Zaměřte se na tyto části: úvod – dechové žesťové nástroje, hlavní melodie – sólo anglický roh – příbuzný nástroj hoboje, inspirace indiánskými zpěvy a melodiemi (ukázka viz níže), na konci se vrací žesťový chorál z úvodu (28:14) a poslední dva akordy v kontrabasech (29:20). Mají představovat signál parních píšťal odplouvajících zaoceánských parníků, na které se chodil Dvořák dívat do newyorského přístavu, když se mu stýskalo po domově…

Ukázka indiánského zpěvu najdete zde podobnost s Dvořákovou hudbou?


HN 4. ročník středa 15:35

odkaz na online výuku

7.10.
Přečtěte si a naučte se: Označení tempa - str.12; Hudební nástroje str.14,15.
Poslechněte si ukázky z Vivaldiho Čtvero ročních období (zima).
Poprvé pro sólové housle a smyčcový orchestr, jak to napsal Vivaldi https://www.youtube.com/watch?v=kY1XTGqu2ps Podruhé ve verzi pro saxofonový soubor, kde máme saxofony: soprán, alt, tenor a baryton https://www.youtube.com/watch?v=2sa5RaiPLm0

14.10.
Na straně 16 a 17 si přečtěte o dalších hudebních nástrojích - o saxofonech, cimbálu, akordeonu a varhanách. Saxofony jsme slyšeli v minulé ukázce Vivaldiho Čtvera ročních období, varhany jsme poslouchali ještě ve škole ( J.S.Bach: Toccata a fuga d moll ). Akordeon si poslechneme někdy příště, dnes máme ukázku cimbálu, v cimbálové muzice, ale s netradiční skladbou, s hudbou z filmu Poslední mohykán 
https://www.youtube.com/watch?v=HRtjBlQSXWI   takhle zní originální filmová hudba  https://www.youtube.com/watch?v=K1ryJDVuZ6k  a takhle na ulici, když k tomu stačí dudy a bubny  https://www.youtube.com/watch?v=r35ONrHrIKY

21.10.
Str. 19 křížovka a osmisměrka, str.20 Kvíz, str.21 opakování + dopište si křížovku. O J.S.Bachovi jsme si říkali a hudbu poslouchali ještě ve škole, ale přečtěte si o něm na str.18. A těm, co byli na naší první online hodině jsem slíbil Starého bručouna, tady je :-) O prázdninách si můžete stáhnout a prohlédnout film "Dovolená s Andělem", tam ho uslyšíte také!

4.11.
Str. 22 Enharmonické tóny. Str. 23 Předznamenání durových stupnic do7b. - jsou vypsané na str. 24,25. Úkol: doplnit předznamenání a stupnice na str. 26.
Tentokrát si poslechneme úplně jinou muziku. Zkuste si porovnat, jak zní originál na elektrické kytary Run To The Hills od skupiny Iron Maiden a jak to vypadá, když se místo elektriky použije banjo, tahací harmonika, mandolína, lžíce... hraje skupina Steve´n´Seagulls    :-)

11.11.
Str. 27 kvintakord a obraty kvintakordu. Rytmické cvičení - triola, Str.30 - Označení způsobu hry a hudeb.pojmy, str. 31 přečíst. Úkol str. 28. Poslechněte si, jak úžasně se dá hrát na dechové žesťové nástroje, skladba se jmenuje Let čmeláka

18.11.
Str. 32 - Melodické ozdoby - NAUČIT.  Str. 34,35 Komorní hudba a soubory, orchestry. Str. 36 Partitura a part. Poslechněte si aspoň kousek -  L.v Beethoven Symfonie č.5 c moll Osudová - je to s překvapivým obrazovým zpracováním! :-)

25.11. 
Str.37 W.A.Mozart - přečtěte si. Str. 38 a 39 kvíz a opakování. Úkol - osmisměrka na str.39 a přečíst intervaly na str. 40

2.12.
INTERVALY str. 40. Enharmonické tóny a mollové stupnice na str. 42. Úkol: doplnit intervaly na str. 41 , případně si poznamenejte, jestli něčemu nerozumíte.

6.1. Enharmonické tóny str.42. Mollové stupnice do 7 křížků str. 43 - 45. DÚ str. 46 a 47.  Poslechněte si koledu TICHÁ NOC zahranou na NEMELODICKÉ BICÍ NÁSTROJE 

13.1. Opakování - Enharmonické tóny str. 42. Mollové stupnice na straně 46 a 47.  Intervaly základní str.40 - mollová a durová tercie.

20.1. Str. 48 Mollový kvintakord. DÚ - str. 49 - Naučte se Označení přednesu a vyzkoušejte vytleskat rytmická cvičení

27.1. 
Intervaly čisté - velké+malé. Mollová a durová tercie. Str.49 Označení přednesu + rytmická cvičení.  PŘEČÍST - Str. 50 +51 Vokální hudba, pěvecké hlasy, sbor, sbormistr, píseň

3.2.  Vokální hudba - sbor - poslech. Ukázka: Claudio Monteverdi: Vespro della Beata Virgine  Všimněte si, jak se k lidským hlasům postupně přidávají i nástroje (pozouny, varhany...) a zdvojují tak zpívající hlasy.

10.2. Klasicismus - Haydn, Mozart, Beethoven. Str. 52 - 53. DÚ str. 54 Motiv, Téma, Hudební formy - přečíst, str. 55 doplnit.

17.2. Str. 54 Motiv, Téma, Hudební formy; str. 56 Kvíz a opakování. DÚ str. 57. Poslechněte si ukázku - Ludwig van Beethoven: Rondo C dur a zkuste spočítat, kolikrát v té skladbě zazní hlavní téma - to co je hned na začátku :-)

3.3. Str. 54 Motiv, Téma, Hudební formy; str. 56 Kvíz a opakování. DÚ str. 57

10.3. Hudební kvíz a křížovka, skladatelé Bach. Mozart a Beethoven a jejich skladby. Nástroje v orchestru - dechové dřevěné a žesťové

17. 3  Předznamenání stupnic do 7 křížků - moll i dur. Str. 43. Bach. Mozart a Beethoven  - ke každému najít a poslechnout nějakou skladbu.

__________________________________________________________________________
HN 5. ročník středa 17:15

odkaz na online výuku

7.10.
Ukázky k poslechu Antonio Vivaldi: Čtvero ročních období ( Zima )
https://www.youtube.com/watch?v=kY1XTGqu2ps
https://www.youtube.com/watch?v=2sa5RaiPLm0

14.10. 
Zopakujte si stupnice do 7 křížků a béček, str. 10 a 11. a na str.13 zkuste vyplnit, co zvládnete. Dnes si poslechneme ukázku cimbálu, v cimbálové muzice, ale s netradiční skladbou, s hudbou z filmu Poslední mohykán https://www.youtube.com/watch?v=HRtjBlQSXWI   
takhle zní originální filmová hudba  https://www.youtube.com/watch?v=K1ryJDVuZ6k 
a takhle na ulici, když k tomu stačí dudy a bubny  https://www.youtube.com/watch?v=r35ONrHrIKY

21.10. 
Stupnice do 7 křížků a béček, str. 10 a 11. si ještě opakujte a k tomu na str.12 obraty kvintakordu. Zkuste napsat úkoly na str.14 a kdo zvládne, tak i na str. 15. Čtvrtému ročníku jsem slíbil Starého bručouna, aby si pamatovali, který dřevěný dechový nástroj je nejhlubší. Poslechněte si ho taky, zde   :-) A pro lepší zapamatování se k tomu o prázdninách podívejte (jistě někde najdete...) na film Dovolená s andělem
28.10. Mým páťákům - ke stažení pdf  G.F.Händel: Hudba k ohňostroji

4.11. Rozdělení intervalů - Čisté (1,4,5,8); Velké a malé (2,3,6,7). Stupnice s křížky - vždy na 5.stupni začíná další stupnice, která má o křížek víc. Intervaly si přečtěte a zopakujte na str. 5 - 7. Stupnice na str. 10 - 11.
A poslechněte si symfonickou báseň Bedřicha Smetany Vltava (klikněte zde) Řeka Vltava sice pramení na Šumavě, ale někdy na ni můžete narazit i při nákupu ve Vaňkovce...   

11.11. Str. 27 kvintakord a obraty kvintakordu. Rytmické cvičení - triola, Str.30 - Označení způsobu hry a hudeb.pojmy, str. 31 přečíst. Úkol str. 28. Poslechněte si z minulé hodiny Vltavu a zkuste si otevřít třeba Mapy.cz a podívejte se. kde řeka Vltava pramení. A dnešní hudební ukázka se vztahuje k dechovým žesťovým nástrojům - úžasný Let čmeláka pro 2 trubky, lesní roh, pozoun a tubu.
Slíbil jsem vám klasicismus, Josefa Haydna - tady je. Poslechněte si to celé, prosím, a dávejte dobrý pozor, co se během té skladby na pódiu děje. :-)

18.11. Stupnice mollové + Stupnice stejnojmenné a paralelní, str.26. Kvintakord dur, moll, zvětšený a zmenšený str. 27. Poslech J.Haydn Symfonie Na odchodnou a poslechněte si ještě od Josefa Haydna jednu velmi známou skladbu - Císařskou hymnu. Až do vzniku Československa v roce 1918 to byla i naše hymna.

25.11. Opakování - Kvintakord dur, moll, zvětšený a zmenšený str. 27. Dominantní septakord, Konsonance a disonance - str. 28+29. Zkratky a značky str.30 a Hudební názvosloví str.31. Úkol - přečíst hudební nástroje na str. 32 - 35.

2.12. Opakování a procvičování - kvintakordy dur, moll, zvětšený a zmenšený str. 27. Konsonance a disonance. Hudební názvosloví str.31. Úkol - přečíst Úvod do dějin hudby str. 36+37. 

6.1.  Pololetní opakování; bicí nástroje - Poslechněte si koledu TICHÁ NOC zahranou na NEMELODICKÉ BICÍ NÁSTROJE . Počátky hudby a středověká hudba str. 37.

13.1. Středověká hudba str. 37, Renesanční hudba str.38. Hudba vokální a instrumentální.  Opakování intervalů - intervaly v durové a v mollové stupnici.

20.1. Str. 40 + 41 - Johann Sebastian Bach;  Toccata a Fuga - přečtěte si! DÚ jsem vám poslal na mailové adresy.

27.1. 
Opakování - hudba baroka, str. 40, 41 - Johann Sebastian Bach;  Toccata a Fuga Poslechněte si Preludium a fugu c moll nejprve tak, jak je J.S.Bach napsal pro klavír a potom v moc hezky provedené úpravě pro klavír, smyčcové kvarteto a bicí nástroje A protože hudba baroka není jen J.S.Bach, ale například i Georg Fridrich Händel, tak tady je ukázka z jedné jeho slavné skladby: Příjezd královny ze Sáby z oratoria Šalamoun

3.2. Hudba baroka -J.S.Bach. Fuga - nástupy tématu. Znaky slohu baroka a Klasicismu. Poslechněte si dvě verze koncertu Zima z Vivaldiho Čtvero ročních období- tady je první a tady je druhá

1
0.2.
Baroko - Klasicismus. Hudební formy. Joseph Haydn, W.A.Mozart. Přečtěte si v sešitě str. 42 - 47.  Ukázka k poslechu: J.Haydn - Koncert pro trubku a orchestr, III.věta a ještě kousek Mozarta, jak ho asi neznáte - volná věta ze serenády pro dechové nástroje

1
7.2.
pro ty, kteří nesledovali stream z Besedního domu v přímém přenosu, je záznam zde: G.F.Händel: oratorium Alexandrova slavnost POZOR, po rozkliknutí odkazu začíná záznam až v čase 9:57!

3.3. Romantismus (str. 50, 51). Fryderyk Chopin - Minutový valčík, Polonéza A dur a další.

10.3. Hudební kvíz a křížovka s tajenkou. Skladatelé romantismu - F. Schubert, R. Schumann, F. Chopin

17.3. Ukázky k poslechu - Richard Wagner Jízda Valkýr z opery Valkýra; Giuseppe Verdi duet z opery La Traviata s vám už známým úžasným tenorem L. Pavarottim; Johannes Brahms Uherský tanec č.5 poprvé s berlínskými filharmoniky a podruhé s Charlie Chaplinem a nakonec Georges Bizet Pochod toreadorů z opery Carmen

__________________________________________________________________________
HN konzultační hodina

Všichni žáci jsou zařazeni na online výuku do svých ročníků a jejich běžných hodin. Pro případ, že se někdo nemůže výuky svého ročníku zúčastnit, nebo pokud je potřeba vysvětlit něco z probírané látky, můžeme využít konzultační hodinu. V takovém případě mne kontaktujte, prosím, na adrese: tom.reznicek@seznam.cz, domluvíme se na termín konzultace a co je potřeba probrat.

 

 




Aktuálně ze školy

23. 11. 2021 1. žákovský večer v 18h. v sále školy.
16. 11. 2021 Klavírní večer v 18h. v sále školy.
25. 11. 2021 Slavnostní koncert k 95. založení školy
ŘEDITELSKÉ VOLNO

Termín na Slavnostní koncert školy je stanoven na čt 25. 11. 2021 v 17 h. v Konventu Milosrdných bratří na Vídeňské 7 v Brně. Uslyšíte výkony žáků naší školy, bývalých absolventů, pedagogů a jejich přátel a těšit se můžete i na významné hosty. Na tento den je vyhlášeno ředitelské volno. Přijďte s námi oslavit dlouholetou tradici naší školy. 

Rozvíjejte talent svého dítěte

Podat přihlášku ke studiu